Janusz Szajna - Network marketing Jak v životě neprohrát Zobraziť väčšie

Janusz Szajna - Network marketing Jak v životě neprohrát

A000218

Použité

Janusz Szajna - Network marketing Jak v životě neprohrát

Viac informácií

Pozor: Posledný kus na sklade!

1,90 €

1,90 € za kus

Podrobnosti

Rok vydania1996
StavKniha má ošúchané hrany.
AutorJanusz Szajna
Jazykčeský
ISBN809002550X
VydavateľstvoMedium
Štýlmotivačný
Formát125 mm x 195 mm

Viac informácií

Janusz Szajna - Network marketing Jak v životě neprohrát

Každý sní o blahobytu, novém autě, luxusním domě…Network marketing vám může pomoci toho dosáhnout. Autor vás uvede do tajů network marketingu. Sám po emigraci začínal od nuly a dosáhl skutečného úspěchu.

Prvé knihy sa objavujú už v stredovekých civilizáciách. Mali podobu pergamenových zvitkov a boli uskladnené v prvých knižniciach. Zvitky boli postupom času nahradzované kódexom. Ten mal podobu zviazaných stránok s chrbtom a bol predchodcom dnešných kníh. V 14. storočí sa v Európe začal na knihy používať papier. Pred objavením kníhtlače sa knihy písali ručne. V 15. storočí sa začala používať bloková tlač. Na drevenú dosku sa vyrezal text a pomocou atramentu sa robili odtlačky na papier. Revolúciu spôsobil v 15. storočí vynález Johanna Guttenberga – kníhtlač s pohyblivými literami. Pred vynálezom kníhtlače bolo v Európe vydaných iba niečo cez 1000 druhov kníh. V 20. storočí a po uvoľnení cenzúry sa odhaduje, že bolo vydaných cez 200 000 titulov ročne. Momentálne zaznamenáva úspech e-book resp. elektronická kniha. Niektorí ľudia však stále dávajú prednosť knihe v tlačenej forme. Veď vôňu novej knihy nahradiť nejde.