A000218
Použité
Pozor: Posledný kus na sklade!
Termín dostupnosti:
Janusz Szajna - Network marketing Jak v životě neprohrát
Príjemca :
* Povinné polia
alebo Zrušiť
Rok vydania | 1996 |
Stav | Kniha má ošúchané hrany. |
Autor | Janusz Szajna |
Jazyk | český |
ISBN | 809002550X |
Vydavateľstvo | Medium |
Štýl | motivačný |
Formát | 125 mm x 195 mm |
Každý sní o blahobytu, novém autě, luxusním domě…Network marketing vám může pomoci toho dosáhnout. Autor vás uvede do tajů network marketingu. Sám po emigraci začínal od nuly a dosáhl skutečného úspěchu.
Prvé knihy sa objavujú už v stredovekých civilizáciách. Mali podobu pergamenových zvitkov a boli uskladnené v prvých knižniciach. Zvitky boli postupom času nahradzované kódexom. Ten mal podobu zviazaných stránok s chrbtom a bol predchodcom dnešných kníh. V 14. storočí sa v Európe začal na knihy používať papier. Pred objavením kníhtlače sa knihy písali ručne. V 15. storočí sa začala používať bloková tlač. Na drevenú dosku sa vyrezal text a pomocou atramentu sa robili odtlačky na papier. Revolúciu spôsobil v 15. storočí vynález Johanna Guttenberga – kníhtlač s pohyblivými literami. Pred vynálezom kníhtlače bolo v Európe vydaných iba niečo cez 1000 druhov kníh. V 20. storočí a po uvoľnení cenzúry sa odhaduje, že bolo vydaných cez 200 000 titulov ročne. Momentálne zaznamenáva úspech e-book resp. elektronická kniha. Niektorí ľudia však stále dávajú prednosť knihe v tlačenej forme. Veď vôňu novej knihy nahradiť nejde.